Uppsatsskrivande och kaffedrickande

Nu är jag äntligen klar med min individuella uppsats!

Jag har suttit hela dagen med denna, eftersom jag som vanligt är trögstartad när det gäller att komma igång att skriva. Jag har ju ändå haft länge ett bra tag på mig att skriva. Det jobbiga är att jag ännu inte riktigt kan pusta ut, då jag fortfarande kan känna oro för att mailet till urkund kanske inte gått fram eller att jag helt enkelt inte har skrivit tillräckligt bra.

Under dagens långa arbete har jag fått i mig en rejäl dos koffein. Jag startade med en stor kopp till frukost, en på förmiddagen, en till lunchen, en på eftermiddagen och en till middagen. Detta har resulterat i att jag nu känner mig trött, men dessvärre inte så sömnig. Däremot har det hjälpt mig att hålla mig vaken under dagen.

Något som jag kommer på mig att göra varje gång jag håller på med pluggar, är att jag plötsligt, näst intill omedvetet börjar klinka på någon av mina gitarrer. Detta brukar resultera i att tiden rusar på och plötsligt har en stor del av min dyra tid flugit iväg. Det kanske vore smart att låsa in dem nästa gång jag skriver ett arbete.

Godnatt på er alla sötnosar och sluskar!

//Kaffetunnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0