Den otroligt flitige studenten...

... börjar sin dag med att sova länge och vakna upp hemma hos sin älskling. Han tar sedan god tid på sig att duscha och laga frukost. Någon gång mitt på dagen åker han hem till sig för att flitigt läsa sin kurslitteratur. Väl hemma kommer han på att han har lite andra saker han måste uträtta. Han har dessutom en hungrig bror hemma som vill att den otroligt flitiga studenten ska laga mat. Den otroligt flitige studenten, som också är otroligt snäll, lagar mat åt dem båda. 

Medan den otroligt flitige studenten äter mat tillsammans med sin bror sätter han på en film. När han sedan hade ätit klart känner han sig väldigt trött och lägger sig därför på soffan. Efter ett par minuter senare somnar den otroligt flitige studenten och sover i ett par timmar. När han sedan väl vaknar tar han och sätter sig i sitt rum för att plugga.

Efter att ha läst ca fem sidor i sin bok börjar den otroligt flitige studenten att tröttna och börde hitta på andra aktiviteter som t.ex. att ladda in data i sin mobiltelefon. Inte långt senare visar det sig vara middag. Den otroligt flitige studenten tar god tid på sig vid matbordet. Han diskuterar åtminstone begreppet socialt kapital med sin käre bror under middagen.

Efter middagen började det klia i den otroligt flitige studentens fingrar, han såg sin fina gula elgitarr stå ensam i ett hörn i hans rum. Självklart är han ju tvungen att klia lite på guran, vilket han gör en längre stund.

Sedan var det dags för den otroligt flitige studenten att åka tillbaka till sin flickvän. När han kommer fram bestämer han sig för att skriva ett blogginlägg och där slutar denna godnattsaga.

God natt!

/Den otroligt flitige studenten

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej hej snubben!



Du är en pluggis mohhahaaha!!!!

Läget annars?



Tjing!

2008-08-29 @ 19:08:46
URL: http://nogg.se/sunnanhed
Postat av: Markus

Ja, jag känner mig väldigt aktiv när det gäller pluggandet :P



Annars är bara bra! Hoppas det är bra med dig också!



Hare gött!

2008-08-30 @ 01:20:48
URL: http://markusmusik.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den flitige studenten!! :P Av någon konstig anledning tycks det vara så att ju mer man har att göra i plugget, desto mer verkar golvet behövas svepas över med dammsugaren, den där högen med papper behöva rensas, joggingspåren ropa på en... Ja, du förstår principen! Man får mycket gjort, men kanske inte det som var meningen att man skulle göra från början.. ;P



Kramis



2008-09-01 @ 06:55:40
URL: http://zoofian.blogg.se/
Postat av: Annubis

Nu känner jag mig så oflitig tack vare dig. Jag som inte ens öppnat kurslitteraturen än. Nåväl, kanske har jag blättrat igenom dem lite. Men inte så att jag kan kalla mig flitig.



Jag är en lat människa.

2008-09-01 @ 21:58:40
URL: http://allaboutannubis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0