Fortfarande förkyld

Jag börjar känna mig väldigt frustrerad över att min förkylning aldrig ger sig. Jag har snart dragits med denna i två veckor. Det känns som om att det går i vågor hela tiden. Jag trodde var på bättringsvägen här om dagen, men nu har jag fått ont i halsen. Det jobbiga är att det inte känns som vanlig halsont, utan snarare som om mitt struphuvud skulle vara inflammerat. Man kan beskriva det mer som konstand värk i halsen.

Det känns inte som att jag har gjort så mycket de senaste veckorna, vilket beror på att jag dels inte har orkat eller inte vågat anstränga mig. Jag känner mig därför extremt tråkig och slö. Jag har också börjat känna mig lite nere stundvis, som troligen är en följd av detta. Jag vill ju göra saker!

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och hoppas på att få en tid. Får jag en tid kan de förhoppningsvis också hitta felet på mig. Jag vill absolut inte höra svaret "tyvärr, vi kan inte hitta någonting. Hör av dig om några dagar om du inte känner dig bättre då!". Detta svar fick jag förra året när jag hade haft hög feber konstant i över en vecka och det svaret kändes inte speciellt lugnande.

Även fast jag inte mår bra så har jag, Anna och Linda bokat biljetter till Lars Winnerbäcks konsert på lördag. Det ska verkligen bli jättekul och jag hoppas verkligen att jag mår bra då!

Krya på mig!

/Sjuklingen

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du måste bli bättre tills lördan!! Kommer ju bli en helt fantastisk konsert =) Fast de kommer ju säkert regna på lördag så jag och anna också blir sjuka men strunt samma:D

2008-08-08 @ 18:27:29
URL: http://clumsylikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0