Jag tror jag börjar bli...

... bättre! Jag har inte speciellt ont i halsen, bara lite hosta, knappt någon snuva och känner mig pigg. Jag tycker det låter som jag inte är långt ifrån att vara fullt frisk! UNDERBART! Det är många som har sagt att de tycker synd om mig och kallar mig "stackarn", men jag är glad att ni bryr er om mig. Samtidigt finns det ju de som har det betydligt värre än mig. Jag såg på filmen Shooting Dogs igår. Den handlar om inbördeskriget/massakern i Rwanda. Människorna som filmen handlar om kan man kalla stackars! Jag blir ju inte direkt ihjälhuggen med machete, men visst, man behöver inte vara döende för att någon ska kunna tycka synd om en. Det kan vara synd om en som fått en sticka i fingret också. Jag är nog mest bara trött på att vara "stackarn".

Idag fick jag någonting otroligt gulligt skickat till mig med posten. Det var ett litet rött paket. När jag öppnade det låg det ett litet mjukdjur liknandes en kanin där i. Det hängde med en lapp och på den stod det: "Hej Markus! Hoppas du mår bättre... Puss, Anna" Bara glädjen av denna presen fick mig att känna mig friskare! Du är underbar Anna!

För er som undrar
vad jag har gjort idag kan jag avslöja att jag inte har gjort någonting speciellt. Jag ägnade timmar åt att följa en fruktansvärt jämn tennismatch på TV. Efter ca fem timmars spel vann Sverige mot Frankrike, vilket var tur. Jag hade inte tyckt att det hade varit så kul om Sverige förlorade efter att ha följt detta drama i timmar. Det hade varit ännu värre för de stackars tennisspelarna. Lite synd är det kanske om fransmännen. Nu är det inte så att jag följde matchen hela tiden, jag gjorde ju faktiskt saker emellanåt. Hade jag suttit framför TV'n i så många timmar i sträck hade vi lätt kunnat konstatera att det är nåt som är galet fel med mig, Jag brukar inte vara känd för att följa idrott, speciellt inte tennis av alla sporter. Fotboll kan väl gå hem.

Nu
ska jag ta och göra någonting annat än att blogga. Jag börjar få skrivkramp efter att detta inlägg plötsligt bara försvann första gången trots att jag sparade hela som utkast.

Sköt om er!

/Soffidrottaren

Kommentarer
Postat av: Annubis

Naww, how cute. Marcus vill att jag skickar ett mjukisdjur till honom också. Vilka idéer han fått nu! :P

2008-08-15 @ 23:19:21
URL: http://allaboutannubis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men e man sjuk i tre veckor så e man en "stackare" ;P Gud vad gulligt! vill träffa din sötis snart, så kanske du får träffa min.. ;) Kraaaaam

2008-08-17 @ 00:05:58
URL: http://zoofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0