Jag börjar snart...

...gråta.

Idag blev jag tvungen att ta mig till skolan, trots att det är söndag och att jag hade feber på morgonen. Det börjar verkligen krisa ihop sig med uppsatsen nu. Vi har mycket kvar att göra och sista dagen att lämna in är som tidigare nämnt julafton. Hoppet om att slippa skriva på uppstatsen på självaste julafton börjar dö ut... så det blir kanske ingen jul för mig i år.

Imorgon ska jag vara i plugget vid klockan 8 för att utnyttja dagen så mycket som möjligt. Känner mig helt slut redan nu... så jag lär nog däcka i sängen snart. Det har varit en häktisk helg, fast ändå en hel del kul, som julbord med släkten och fest hemma hos Annas vän Natta som fyllde år. Dessvärre har det ju varit en hel del jobb också. Plus att man har åkt på en jävla förkylning! (Igen!)

Hepp... nu väntar sängen. Om jag nu kan sova. Jag känner mig rastlös, men ändå fruktansvärt trött. Saknar Anna gör jag också!

Natti natti!

/Studenten som är trött på att skriva uppsats

Kommentarer
Postat av: Anna SN

Hoppas det går bra för dig och att du mår bättre snart. Du behöver verkligen vila!

2008-12-21 @ 21:48:53
Postat av: Markus

Tack thötnows! Dessvärre mådde jag sämre i natt igen... fick hög feber och kräktes.

2008-12-22 @ 07:26:01
URL: http://markusmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0