Så var man 21...

Det känns lagom muntert att sitta och plugga till omtentan på sin födelsedag. Jag tycker mig kunna mycket, men frågan är om jag kan tillräckligt. Tentaångest är bland det värsta som finns. Speciellt då man vet att det kan vara sista chansen på länge att skriva den. Risken finns att jag får vänta till i sommar för att få skriva om den igen. Under den senaste veckan har jag emellanåt känt att jag har haft dålig aptit och ibland också varit illamående för det här.

Jag känner mig så
omotiverad just nu. Antagligen beror det på att jag är stressad för så mycket annat också. Jag försöker ändå att ta en dag i taget, vilket jag inte helt lyckas med. Det finns för mycket jag måste tänka på.

Happy birthday, Markus!
(Ironiskt)

Tänk om det åtminstone var snö ute istället för det här gråa och trista. Let it snow, let it snow, let it snow!


Frank Sinatra - Let it Snow

/Det glada födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: Fredrik

TJA Markus!



GRATTIS I EFTERSKOTT!!

Ber om ursäkt att jag missade den riktiga dagen!! :(

Hoppas att du har haft en bra födelsedag ialla fall!



Grattis på 21 årsdagen!!! :)



Ha det bra!



Hälsningar



Fredrik

2008-12-11 @ 22:01:40
URL: http://atttillverkaenblogg.blogg.se/
Postat av: Markus

Tackar! Hehe det är lugnt.. hade väl kanske inte den roligaste dagen... var som det framgår i inlägget tvungen att plugga hela dagen :(

2008-12-12 @ 16:18:48
URL: http://markusmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0