Stress

Börjar nästan känna en panikartad känsla över hur mycket som skall uträttas innan jul.

Jag sitter för närvarande i skolan och har tagit en kort paus ifrån uppsatsskirvandet som går ganska trögt. Speciellt med tanke på att den ska vara klar innan julafton. Nästa vecka är det min födelsedag på tisdagen och den ska firas nu på lördag. På fredag och söndag ska även Annas bror firas. Jag har dessutom en omtenta på onsdagen - dagen efter min födelsedag, jippie!

Om någon timme ska jag och Sofia till stan för att handla julklappar. Jag hoppas verkligen att jag hittar någonting till alla som jag planerar köpa till! Då slipper jag åtminstone oroa mig för att köpa sådana. 

Jag vill även ha tid att fira min födelsedag med vännerna, men det verkar vara fullt planerat varenda helg fram till jul nu. Det är Lucia, julbord, städning och kanske plugg på helgerna också! Vem vet? Helst skulle jag bara vilja ta det lugnt och njuta av den mysiga julstämningen tillsammans med Anna, thötnowsen. Jag skulle också vilja hitta på saker med vännerna.

Det ska bli så skönt när stressen är över efter jul!

/Markus med panik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0