Snabbt, oväntat beslut - Det blir Vemdalen

Jag har länge gått och jämrat mig för att jag inte skulle kunna åka skidor i år heller (har inte kunnat på två år). Att plugga på högskolan betyder att lov inte existerar. (möjligen sommarlov).

Men igår kväll upptäckte jag att jag faktiskt KAN åka, vilket ledde till ett snabbt beslut - Jag hänger med familjen till Vemdalen! Vi kommer att åka nån gång nu på förmiddagen och kommer hem med buss på onsdag kväll. Då har jag en dag innan seminariet på fredag, så att jag hinner upptäcka i tid om någonting nytt kommit upp på skolans kurswebb. Det betyder alltså att jag har 3½ dagar i fjällen!!! :D

VI DRAR TILL FJÄLLEN!


Ingen fjällen-resa utan Markoolio!

Ha det gött här hemma!

/Snömannen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Markuuuus!! Varför sa du inget för?? Haha, ha det superkul nu, det e du värd! KRAMS

2008-02-24 @ 23:19:35
URL: http://zoofian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0