Tenta och shoppingrunda

Idag hade dagen kommit då det var dags för tentamen i första momentet på Sociologi B. Jag satsade på att sova så länge som möjligt för att inte bara vanka omkring här hemma på morgonen, vilket jag troligen gjort annars. (Tentan var kl 14.00-17.00.)

Tentan i sig kan jag omöjligt avgöra om den gick bra eller dåligt. Jag svarade på samtliga frågor, men är övertygad om att flera av mina svar är helt fel. Det känns dock skönt att ha gjort tentan, hur det än har gått. Nu kan jag äntligen slappna av lite, vilket jag inte har kunnat göra helt på ett par veckor.

På kvällen åkte jag och min kära vän Sofia till Stinsen för att shoppa, eftersom vi inte hittade någonting (förutom glass) i Stinsen, beslutade vi oss för att åka till Kista för att äta middag och se om vi kunde hitta någonting mer. Som alltid när jag är i Kista så lyckas jag göra ett impulsköp, denna gång en skinnjacka. Har velat ha länge och när jag springer på en hyfsat billig som satt bra, så var det inte tvivel om saken: - Den är MIN!
Det tyckte Sofia också, så jag lydde hennes råd att köpa den.
Sedan blev det Sushi, som alltid i Kista.

Nu sitter jag hemma och känner mig ganska trött, men det förtjänar jag kanske att vara efter en sådan här dag. (Tänker främst på tentan)
Har faktiskt börjat fundera på att skriva en låt om tentaånges, vem vet det kanske skulle slå :P (I alla fall bland oss studenter)

image8

Glass i Stinsen :D

image9

Sushi i Kista :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var så skojsigt att shoppa och äta glass och middag med min kära vän Markus ;P En riktg hunk i skinnjacka, bara linnet som fattas ;P Kraaaam

2008-02-21 @ 22:58:44
URL: http://zoofian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0