Glädjerus eller panikångest?

Efter att idag ha suttit och pluggat i några timmar kände jag för att göra någonting annat en stund. Jag satte på lite random musik och började surfa runt lite på nätet. Plötslig började datorn spela låten DJ Mad Dog - Crime After Crime, som är en hardcoretechnolåt. Det är inte första gången jag hör låten, men börjar fundera på vad man egentligen känner när man hör den. Jag kan tycka att i vissa fall ger denna låt mig nått slags glädjerus (Wohow - Party!!!), och vid ett annat tillfälle kan det kännas som en slags panikångestattack med tjutande alarm, hjärtklappning och näst intill disharmoni (hjääälp!!!). Känner mig aningen förvirrad!

Lyssna gärna på låten som jag har länkat och skriv vad ni känner som kommentar! ;)

Dj Mad Dog - Crime After Crime

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tjingeling!

Ja den låten är grym asså! :D
Me like!

Jag vet inte var man svarar på sina inlägg så jag svarar här, men ja 1 månad kvar tills jag flyttar jippiee!

2008-01-12 @ 14:19:47
Postat av: Markus

Haha..ja det är något speciellt med den, trots att det är mest oljud. Normalt inte min musiksmak, men jag är ju rätt allsidig. ;)

Nice! Då blir det inflyttningsfest!!!

2008-01-12 @ 15:04:49
URL: http://markusmusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0