Karaoke + Nyår

Karaoke

Som jag nämnde i mitt förra inlägg skulle jag och Fredrik i lördags ställa upp i en karaokeduettävling. När vi kom dit upptäckte vi att vi var de enda tävlande, men deppade inte ihop för det. Vi sjöng en massa annat ändå. Våra vänner som var med fick oss dessutom att ställa upp på diverse oseriösa nummer, som en duett med Aquas Barbie Girl, Fredrik sjöng Dr Bombay - Calcutta, Lillbabs - Klas Göran och tillsammans med Fredrik sjöng jag också vårat tävligs bidrag Grease - Summer Nights. På YouTube finns filmbevis på det hela, som Marcus så flitigt spelat in och lagt upp.

Några av sångerna som sjöngs:

Calcutta
Summer Nights
Save Tonight
Claes-Göran
Barbie Girl

Nyår

Nyår firade jag hemma hos Fredrik tillsammans med en massa människor (närmare bestämt 11st var vi om jag minns rätt). Vi roade oss främst med att snacka strunt och sjunga Sing Star. Vi tolvslaget gick vi ut, kollade på fyrverkerierna och drack Champange. (Precis som det ska vara). Det var en trevlig kväll/natt och en god start på det nya året!

GOTT NYTT ÅR ! ! !

Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha, nice att jag snackar skit om din arbetsplats. Inte visste väl jag det :P En tröst: jag har bara varit på nedervåningen. Det kan ju vara helt annorlunda på andra våningen. Men ser man på, jag kanske hälsar på någon dag.

2008-01-02 @ 19:59:08
URL: http://lamome.blogg.se/
Postat av: Sofia

Blev ju jättemys på nåyr, inte visste jag att du hade så söta kompisar, vännen!! Kraaaaaaamis

2008-01-03 @ 00:27:30
URL: http://zoofian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0