Lathelg

Eftersom det var årets mest efterlängtade löningshelg var det självklart att man drog ut på krogen i fredags kväll. Efter att ha beställt i baren upptäcker man plötsligt att den musik som spelas består av exakt samma låtar som spelas i butiken där man jobbar! Även på krogen blir man torterad, men antar att det är de låtarna som gäller just nu. Sorgligt men sant. Var i början av kvällen ordentligt taggad, men efter ett par timmar började jag känna mig rejält trött. Resten av helgen har jag ägnat mig åt att sova,sova, äta, sova, en stund vid datorn, lite vid TV'n, sova, äta, sova, vilat lite spelat gitarr och sovit. Okej... kanske inte exakt så, men nått åt det hållet om man säger så. Med andra ord jag har haft en riktig lathelg. Faktiskt väldigt skönt. *gäsp* Snart måste jag sova igen.. vill ju vara pigg imorgon också när man ska till plugget. Avslutar med att låta Evert Taube sjunga byssan lull:




Natti natti

/Latmarkus

Kommentarer
Postat av: Sofia

låter som en skön helg. sova vill jag oxå göra... matte-KS imorrn :(

krams

2008-01-27 @ 23:41:54
URL: http://zoofian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0