Trött

Jag har varit mycket trött de senaste dagarna. Beror troligen på att jag har haft lite svårt att gå och lägga mig, har helt enkelt varit en smula rastlös. Varför jag har varit rastlös förstår jag dock inte. Än så länge orkar jag spela gitarr och ett allvarligt tecken på övertrötthet är när jag inte orkar det. Så det kan inte vara sååå illa.
image7
Den här bilden hittade jag för några år sedan. Tycker den väl förmedlar hur kul man har när man spelar gitarr och rockar loss! (Eller utövar någon form av musik).

Nu börjar klockan bli mycket igen.. ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Jag har förvisso ingen undervisning imorgon, men ska läsa en hel del kurslitteratur. Börjar dessutom bli sugen på att skriva en ny låt, det var någon dryg månad sedan sist, måste bara hitta någon bra inspirationskälla. Vem vet? kanske finns det inspiration att hämta i kurslitteraturen! :P

Godnatt folket!

/Den trötta spelmannen från Häggvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0