Förkyld

Jag har märkt att jag har blivit slarvig på att uppdatera bloggen. Jag har förvisso varit upptagen med andra saker under veckan, men det är ingen bra ursäkt. Att uppdatera bloggen tar ju inte lång stund.

Jag lovade sist att bilder från Öland skulle komma upp. Jag har fortfarande inte valt ut vilka som jag ska lägga upp än, men det kommer!

Nu har jag blivit förkyld och har därför inte gjort så mycket idag. Jag är ganska övertygad över vem det är som har smittat ner mig, men jag antar att jag också har mig själv att skylla för det. ;) Jag har i alla fall åstakommit någonting kreativt idag och det är att jag har lyckats få upp hemsidan för företaget jag är delägare i samt webmaster för.
Adressen för sidan är: elinsglutenfria.se.
Sidan är kanske inte den vackraste och innehåller troligen en del fel, men kommer att uppdateras inom kort.

Hepp, nu var det dags att avsluta detta för nu ska jag äta middag.

Krya på mig :P

// The Webmaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0