Magaluf

Det är tidigt på morgonen nu och ändå var det över två timmar sedan jag vaknade. Jag ville tillbringa så mycket tid som möjligt med den personen som betyder så mycket för mig, innan vi skulle fara iväg åt varsitt håll och inte kunna träffas på en vecka. Jag var tvungen att gå upp tidigt för att kunna säga hej då till henne ordentligt, vilket jag nästan ändå inte hann göra ordentligt, kändes det som i all stress.

Nu har jag kommit hem, har nästan packat allt och känner mig lite vemodig, men samtidigt väldigt lycklig över att få resa iväg till soliga Spanien. Än så länge har jag inte kännt någon större panik, vilket jag brukar göra inför sådana här resor. "Har jag packat tandborsten?" "Har jag med tillräckligt med t-shirts?" "PASSET! PASSET! PASSET!!!". Jag antar att stressen kommer timmarna innan jag åker. Det är ju ändå ganska precis sju timmar tills jag lämnar huset för att bege mig till flygplatsen med mina resekompisar och vapendragare.

Det skulle vara lögn att förneka att denna resa är en partyresa. Vi kommer att ha galet kul och det kommer säkert finnas många sjuka historier att berätta när jag kommer hem. Jag har hört en del från fjolåret, då flera i de gänget som jag åker med var på Zakynthos. Av ganska uppenbara skäl kommer jag själv med största sannolikhet lugna ner mig en del, men jag tänker inte låta mig själv ha tråkigt! Det går att festa på ändå!




DJ Sammy - Heaven


Kände att det var passande med den här låten, speciellt då DJ Sammy är från Mallorca och förmedlar nog det mesta jag vill ha sagt med detta inlägg.

Let's party!

//Partyråttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0