Bloggen uppdaterad

Nu är bloggen uppdaterad som ni kanske ser. Ett stort tack till Anna som hjälpte till med grunden och gav mig en del tips!
Jag har valt att behålla en blå ton, men en vit bakgrund för texten. På det sättet känns den ljusare och fräschare. Jag var dessvärre tvungen att ta bort titeln på bloggen för att den annars täckte bilden. Detta får ni leva med, men titeln står ändå infogad i bilden som jag så fint har photoshopat :P Den blev visst lite stor.. Men, men.. det är bara att använda scrollen!
Hoppas ni gillar den nya designen!


Tjingleing!

//Photoshoparen

Kommentarer
Postat av: marcus

Din blev också bra. ;)

2008-06-17 @ 02:00:14
URL: http://azez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0