Hemma

Igår, eller egentligen i förrgår kom vi hem från Öland. Av någon anledning verkar folk vara ytterst nyfikna på min blogg då besökarantalet har ökat med över 200% de senaste dagarna. Visst, det kan ju finnas en förklaring till detta. Men jag gillar att vara hemlighetsfull.

Vad hände på Öland?

Vi bodde på gården, badade, besökte Borgholm. Vad mer borde nämnas?
Jo! Marcus gick omkring och sa "muuu" hela tiden.

Okej... Jag måste medge att det är ganska uppenbart vad som mer har hänt. Speciellt om man läser Annas och Marcus blogg. "Djungeltrumman" lär ha skvallrat om det mesta, så de flesta som känner mig lär väl också känna till detta. Ni som inte förstår vad jag pladdrar om får väl fortsätta att vara nyfikna.

Bilder från resan kommer troligen upp på bloggen de närmsta dagarna.

/Den hemlighetsfulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0