Om en vecka...

...är vi på öland!

Taget av mig vid havet på Öland 2004

Det ska bli jättekul! Var inte där förra året, så det är två år sedan nu. Jag som spenderade alla mina somrar som barn där.
Något som var tråkigt då var att jag inte hade några kompisar där, om jag inte fick besök av någon, vilket inte skedde så ofta.

I år blir det en annan sak, då är vi fyra stycken som åker tillsammans. Vi är förvisso inte där hela sommaren, men fem dagar känns ändå lagom. Redan här om dagen fixade jag och Marcus CD-skivor till bilresan. Musiken är viktig!
Eftersom jag värdesätter musiken högt har vi många låtar och väldigt blandade genrer. Vi brände fem CD-skivor; en med rock, en med blandat, en med sommarlåtar, en med techno/trans/hip hop, en med skojlåtar (Rosenström 250 KG-kärlek osv.) Detta lär vi klara oss på under bilresan i alla fall.

Gitarren skall med också! Det är en av mina viktigaste saker att packa. Måste bara få tag i ett bra fodral till den. Men eftersom jag antagligen ska in till Enköping och hämta pappas bil någon dag, kan jag kila in på Jam med mitt presentkort och fixa ett bra fodral.

Taget av mig 2004


//Den f.d. sommaröländningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0