Studentfest och varma dagar

I fredgas tog märstafolket studenten och självklart var jag där och kollade utspringet. Planen var den att jag skulle vara där och sedan vänta på att de åkt klart flaket och sedan följa med Marcus och Anna hem till Annas pappa på deras mottagning. Jag hade dock turen att bli uppbjuden på deras flak, så jag slapp vänta och fick dessutom återuppleva en studentflakstur. Imorn är det ju faktiskt precis två år sedan jag själv tog studenten.

Efter flakturen fortsatte allt enligt planerna och jag var på studentmottagningen hemma hos Annas pappa. Det var mycket trevligt! Dock väldigt varmt, men mer behagligt på kvällskvisten.
Senare på kvällen blev det till att gå ner till Kung Carl och festa natten lång. Jag kom hem nån gång strax efter tre på morgonen.

Igår tog jag årets förta dopp i norrviken och det var förvånansvärt skönt i vattnet, svalt, men inte allt för svalt. Detta blev det en repris på för bara en liten stund sedan. Riktigt skönt med ett kvällsdopp, speciellt efter att ha spelat basket en lång stund med grabbarna.

Imorn blir det kussens klasskiva, det ska bli kul! Och innan dess middag hos Marcus! Intensivt, men kul!

Hepp... nu ska jag nog ta och lägga mig så jag orkar med den intensiva morgondagen. Natti natt!

/Basketspelaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0