RIX FM-festivalen

Kom precis hem från RIX FM-festivalen i Kungsträdgården. Under kvällen har flera kända artister uppträtt, bl.a. BWO, Kate Ryan, Måns Zelmerlöw, Jason Mraz, Patrik Isaksson och många fler. Dessvärre var det mycket skrikande fjortisar, det var kallt, plus att jag inte var på toppenhumör.

Har faktiskt kännt att jag under en längre tid har varit aningen nere emellanåt och har framförallt varit trött samt att jag har haft olust till att ta initiativ till saker och ting. Det är mycket som jag borde göra och skulle vilja göra som jag inte orkar ta itu med. Detta förstärker också det hela eftersom jag får dåligt samvete för det sakerna jag inte har gjort någonting åt. Nu ska ni inte tro att jag är jättedeprimerad, det är jag inte. Jag är naturligt glad emellanåt också. Det sorgliga är att jag inte vet vad det är som tynger mig. Eller kanske ändå, innerst inne, att jag vet.

Hur som helst är jag ändå glad att jag hängde med till festivalen idag. Hade jag inte gjort det hade jag väl suttit hemma och rullat tummarna, för att sedan få dåligt samvete för att jag inte har gjort någoninting. Bra initiativ Fredde! ;)

Imorgon kommer jag säkert att vara på bättre humör och ångra att jag skrev detta. Men det ät faktiskt så här jag känner alltför ofta och vill ändå "skriva av mig" lite nu, medan jag är i rätt "mood" för det.

Simma lugnt!

/Jaget som flugit in i en ond cirkel

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah de va kul men kallt;) Tänk att de ska va så svårt att hitta en toa:P

Ha en trevlig helg!

2008-05-16 @ 17:20:05
URL: http://clumsylikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0