Spelmannen gör det igen

Musiken gör mig glad och därför tar jag inte allt för sällan fram min akustiska gitarr och river av någon låt emellanåt, när man sitter med en massa plugg framför sig. Om jag mot förmodan skulle ha tid händer det också att jag spelar in en egenarrangerad unpluggedversion av någon låt. Idag kände jag att jag hade den tiden och denna gång blev det Santanas och Rob Thomas hit från 1999: Smooth.

Om jag är riktigt ambitiös lägger jag också upp låten på youtube och länkar till min blogg. Även detta har genomförts. (Eller rättare sagt ska verkställas så fort jag är klar med detta inlägg)

Här är den då! Spelmannen från Häggviks version av "Smooth":



Enjoy! Jag önskar dock att jag kunde vara lite mera produktiv och initiativrik när det gällde andra saker, men, men, nu blev det detta.

Häv ö najs däj!

/Santana den yngre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0