Kanske dags att börja skirva lite igen

Som ni kanske märkt har jag tagit en paus på ett par veckor med att skriva. Men nu ska jag försöka bli lite mer aktiv igen. Jag har haft en del att tänka på, är bl.a. i full gång med C-uppsatsen och ligger dessutom efter i planeringen p.g.a. sjukdom både från min sida och från Monica som jag skiver tillsammans med. Vi känner oss också lite vilsna, men har sagt att vi ska läsa igenom en del saker och ses på tisdag igen.

Något som jag inte har bloggat om tidigare vad jag kan minnas är "Idol". När jag tänker efter borde ju det vara ett självklart ämne på en blogg som denna. Men jag måste erkänna att jag inte har följt det så noga i år. Däremot såg jag senaste veckofinalen och jag blev riktigt imponerad. Alla var riktigt bra, men en av årets idoler var helt i sin egen klass:



Jag vet inte om jag någonsin har hört en bättre cover på den här låten, dessutom vid ett liveframträdande, OTROLIGT!
Det är nog det bästa jag har hört i Idol på länge! Vet inte hur jag ska beskriva det mer än: "Fruktansvärt bra!" helt enkelt.

/Kevinfanet

Kommentarer
Postat av: Sofia

Följer inte heller idol, men ikväll har det blivit hemmakväll, eftersom man måste upp tidigt och tentaplugga imorrn.. E ingen tvekan om att Kevin är bäst!! Fattar inte vad juryn ser hos den där Robin.. :S

2008-11-28 @ 21:52:04
URL: http://zoofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0