Så var det...

...fredag.

Det känns ganska skönt att ha klarat av kurssökandet nu. Känner dock att jag skulle vilja ha mer koll på att alla mina meriter finns på studera.nu. Eftersom jag anmälde mig sista dagen fick jag ingen PIN-kod så jag kan kolla upp det, men jag räknar med att åtminstone betygen finns där.

Jag har nu sökt Psykologi I på stockholm i första hand och hoppas verkligen att jag kommer in där, eftersom min söta Anna också har sökt den kursen och med största sannolikhet kommer in. Annars kan jag alltid komma in på Stadsvetenskap A på Södertörn, eftersom jag har anmält mig till den via programmet jag läser och har därför förtur.

Det är tur att jag slapp åka till plugget idag. Jag känner mig fruktansvärt trött och seg. På förmiddagen kände jag mig ungefär som om jag skulle vara bakis. Sov förvisso inte så mycket i natt, vilket kan förklara saken. Istället för plugget har jag spenderat dagen hemma hos mig och på Stinsen med Anna. Vi åkte sedan till Märsta för att fika med Linda, Mickis och Malin. 

Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik, och bloggar förstås. Detta medan jag väntar på att Anna ska komma hem eftersom hon är iväg och handlar med sin far. 

Jag har ju som sagt varit trött idag, vilket kan förklaras av vilken tid jag vaknat de senaste dagarna. Vaknar gör jag ju också av mitt mobilalarm. Som väckningssignal har jag valt en låt som många kanske känner igen från en viss Nike-reklam, eller från dataspelet Need for Speed Carbon. Nu vill jag vara så snäll så att jag delar med mig av min härliga väckningssignal (dock i live-version) så ni kanske får ett hum om hur jag känner mig när jag vaknar.

Eagles of Death Metal - Don't speak (I Came to Make a Bang)


Enjoy!

/Sjusovaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0