Sent

Sitter och väntar på att det ska bli ledigt i badrummet så jag kan borsta tänderna, för att sedan lägga sig brevid den otroligt söta Anna som redan ligger i sängen och sover. Jag förstår att Anna är trött efter att ha jobbat länge idag. Själv känner jag mig relativt pigg för tillfället, men det växlar lite mellan trötthet och klarvakenhet, och har gjort det under hela dagen.

(går)Dagen ja... hur har den varit? Den började med lite sovmorgon hemma hos mig. Körde hem en del grejor till Anna eftersom vi ska sova hos henne nu i natt. Därefter åkte jag hem till mig för att sedan ta tåget in till Södertörn där jag skulle på seminarium/datalab.

I skolan fick vi hålla på med kära gamla SPSS, fast en nyare version än den vi använde i våras. Det gick förvånansvärt bra ändå idag. (Vilket kan ha berott på att det mest var repetition). Det känns ändå skönt eftersom kvantmetod, d.v.s. statistik är något som jag har oroat mig för mest den här terminen. Som det ser ut nu verkar det inte vara så farligt, men det blir säkert värre.

Nu tänkte jag avsluta med lite passande 50-talsmusik



The Spaniels - Goodnight Sweetheart


Good night sweethearts!

/SPSS-experten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0