Snart måndag

Det är inte ens två timmar kvar av denna söndag och därmed börjar en ny vecka. Jag har i alla fall tagit det väldigt lugnt denna helg. Om jag ska vara ärlig har jag mest legat här hemma hos Anna och kollat på Sex and the city. Det är hemskt att säga det, men den serien är rätt ok. Måste dock hävda att jag aldrig skulle sitt och titta på det ensam, sällskapet har en stor betydelse i detta fall.

Samma sak gäller den film jag och Anna gick och såg i tisdags, nämligen "En förlorad värld". Det var en film som jag normalt skulle kalla extremt tråkig och aldrig sätta mig frivilligt i min ensamhet och titta på. Av någon anledning blev jag ändå väldigt gripen av detta "sega" drama  som handlar om mellankrigstidens england och krock mellan olika samhällsklasser. Att vi såg filmen på bio gjorde säkert mycket eftersom filmen bjöd på många fina miljöskildningar. Sällskapet hade säkert sin betydelse i detta fall också.

Imorgon blir det mer kvantmetoder i plugget, men innan dess blir det till att hjälpa Anna att söka ännu fler jobb.

Hare gött!

/Hansomplötsligverkarhablivitinsattisexandthecityochsegadraman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0