Äntligen lite lugnare!

Usch! förra veckan var stressig. Till exempel satt jag och min arbetsgrupp från 09:00 till 19:00 i skolan med en examinationsuppgift i torsdags. Nu har jag två dagar som jag kan ta det lite lugnare under, men jag måste ju självklart läsa en del.

Recensionen av Death Magnetic har kommit upp nu, drygt en vecka sen. Bättre sent än aldrig. Detta berodde på att jag hade för mycket att göra plus att jag inte hade så bra tillgång till dator.

Nu ska jag återgå till pluggandet en stund tills Anna ringer och säger att hon har jobbat klart. Hon fick nämligen vikariat den här veckan på min mosters arbete; ett dagis i centrala Sollentuna. Jag hoppas och tror att det kommer att gå bra för henne där.

Medan ni väntar
på nästa inlägg känner jag för att vara lite givmild och dela med mig av en låt från Metallicas senaste album:

The Unforgiven III


Ha det gött!

/Plugghästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0