Jag borde nog...

...plugga istället för att sitta här, men jag känner att jag har varit lite för slapp med att skriva den sista tiden.

Idag har jag varit i plugget, suttit i datasalen och arbetat med en gruppuppgift som vi tillslut körde fast med. Fick höra senare att jag och Paula, kurskamraten som jag skriver med, inte är de enda som kört fast, utan det är fler grupper som inte riktigt har förstått sig på uppgiften. Det känns ofta som att lärarna klagar på oss att vi ska vara tydliga och noggranna med vad vi skriver, men de själva är allt för ofta diffusa och är inte heller direkt sparsamma med stavfel och annat när de skriver kurs-pm. Det är inte sällan som det är extremt rörigt och svårt att förstå sig på vad de egentligen är ute efter.

Idag fyller även Annas mamma år, grattis! Det blev en trevlig och god middag här hemma hos Anna. Nu känner jag att jag börjar bli sömnig, så jag borde nog ändå försöka öppna kurslitteraturen och kanske skumma igenom en del innan jag ska sova.

Natti natti!

/Den trötte studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0