Vaknat på fel sida

Jag vet inte vad det är med mig idag. Känner mig bara trött och allmännt förbannad på det mesta. Tycker speciellt synd om Anna som får stå ut med mitt humör. Jag fick ta och anstränga mig i skolan idag också för att inte verka allt för grinig.

Jag kände mig lite grinig redan igår, har dock ingen bra förklaring till varför. Idag beror det nog på att jag sov väldigt dåligt i natt. Speciellt efter att mina kurskamrater hade ringt mig vid ganska precis klockan 12 och frågat om en annan kurskamrats nummer. *Suck*. Men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte hängde med dem till puben igår. Nått straff ska man väl haför det...

Nu på eftermiddagen har jag hjälpt Anna med att skriva CV. Det är alltid lika svårt att vet hur man ska formulera sig i det personliga brevet. Man vet ju aldrig exakt hur den enskilda arbetsgivaren uppfattar det man skriver. Det är lite av ett lotteri.

Här är i alla fall en låt som man bara kan bli glad av:



Anna tipsade mig om den här låten för någon vecka sedan och nu är jag lite kär i den.

Ha det gött

/Den trötte och förbannade Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0