Uppsatsen inlämnad... Universitetet nästa!

I fredags lämnade vi in den slutgiltiga versionen av uppsatsen som vi slitit med i över två månader. Det känns verkligen härligt. Nu väntar vi bara på betyget. Här kommer lite bilder som illusterar våra sena fredagskvällar på Södertörns högskola:


Sena kvällar kräver kaffe och godis


Ensamt, ensamt, i de datasalarna som brukar vara fulla under dagarna.


Inte speciellt livat i entrén heller

Imorgon är det upprop på Stockhlms universitet, där jag under kommande halvår ska läsa psykologi tillsammans med Anna. Det ska bli spännande! Igår var jag och Anna och utforskade området där vi ska hålla till, som ligger en bit ifrån själva huvudområdet. Det ligger jättemysigt!

I höst blir det antagligen ledarskap på Södertörn. Jag kan egentligen hämta ut min examen redan i vår, men vill eftersom ha examen inom PEO-programmet och tycker att ledarskapskursen verkar nyttig, väljer jag att plugga ett halvår till.

Ha det gött!

/Universitetsstudenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0